Vraag en antwoord

Vraag en antwoord

De beste aanbiedingen

Wij zoeken altijd naar de beste aanbiedingen en plaatsen deze op de website van TMpost. Zo hoef jij niet heel internet af te zoeken, maar vind je gemakkelijk een voordelige aanbieding.

TMpost zoekt bij alle grote Online stores van Nederland en Europa naar de beste aanbiedingen. De goedkoopste optie per item wordt op de website geplaatst. Je koopt dit item uiteindelijk niet via TMpost, maar via één van onze partners, bijvoorbeeld Lidl, Blokker, Coppens of andere warenhuizen. Uiteindelijk gaat de garantie en betaling ook via deze partijen.

Vermelde prijzen

De vermelde prijzen zijn altijd onder voorbehoud aanpassingen van onze aanbieders. Wij verkopen zelf niets (behalve onderdelen op maat besteld) U besteld altijd direct bij de erkende dealer of webwinkel, zij hebben ook informatie voor u betreffende levertijd en informatie over het artikel.

Bedenktijd & retour

Alle retour items gaan via de leverancier op de aan u geleverde pakbon of email.

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Klik hier voor info Retour

Levering & bezorgen

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Klik hier voor meer info bezorgen

Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Meer informatie garantie klik hier

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ons. Meer informatie Klachten klik hier

Privacy

Speelgoedzoeken respecteert de privacy van de gebruikers van haar website, en draagt er zorg voor dat persoonlijke informatie die hier verstrekt wordt vertrouwelijk wordt behandeld. We voldoen hierbij aan de eisen die de Algemene Verordening Gegevensbescherming aan ons stelt. Klik hier voor informatie.

Kan ik een product bestellen welke niet op de website staat?

Ja, onze webshop bevat namelijk vooralsnog slechts een klein deel van het totale assortiment. Het kan dus voorkomen dat we het product dat u zoekt niet in onze webshop aanbieden, maar in de meeste gevallen alsnog dezelfde dag uit voorraad kunnen versturen.

We sturen u graag binnen 1 werkdag een persoonlijke offerte per e-mail. U heeft dan ook de mogelijkheid om direct online te bestellen en te betalen. Hebben wij uw betaling op werkdagen (uitgezonderd op woensdag en nationale feestdagen) voor 16:00 uur ontvangen? Dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd met PostNL

Bestelling artikel deze is niet in de webwinkel aanwezig

Bezoeken: 472