ruilen-en-retour
Ruilen-en-retour
retourneren
De onderstaande regels voor retour zijn van toepassing.
Artikelen via de partners geleverd
De vermelde prijzen zijn altijd onder voorbehoud aanpassingen van onze aanbieders. Wij verkopen zelf niets (behalve onderdelen op maat besteld) U besteld altijd direct bij de erkende dealer of webwinkel, zij hebben ook informatie voor u betreffende levertijd en informatie over het artikel. Dit staat vermeld in de mail die u hiervoor ontvangen heeft.
TMpost zoekt bij alle grote Online stores van Nederland en Europa naar de beste aanbiedingen. De goedkoopste optie per item wordt op de website geplaatst. Je koopt dit item uiteindelijk niet via TMpost, maar via één van onze partners, bijvoorbeeld Lidl, Blokker, Coppens of andere warenhuizen. Uiteindelijk gaat de garantie en betaling ook via deze partijen.
Ruilen of retour gaat dan ook via de aan u geleverde artikelen via deze aanbieder. Informatie hierover staat meestal vermeld op de website van deze aanbieder of aan uw geleverde pakbon.
Artikelen via ons zelf geleverd
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. U stuurt het artikel terug naar de leverancier die op uw bestelnota staat.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het retour formulier op deze pagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met te tussenpersoon waar het artikel door geleverd is. Dit staat op uw bestelbon op deze pagina vindt u het retour formulier ook.
Een product retourneer je compleet, in nieuwstaat en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.
Een product voldoet niet (volledig) aan de retourvoorwaarden als:
- Het product niet compleet is zoals geleverd in de doos
- De verpakking of het product onnodig beschadigd is
- Het product meer gebruikt is dan nodig was om het te kunnen beoordelen (bekijken of proberen).
Indien je meer hebt gedaan dan nodig was om het artikel te kunnen beoordelen zal Speelgoedzoeken / Termeulenpost een waardevermindering van het product bij je in rekening brengen en/of de kosten die nodig zijn om het product weer te kunnen verkopen.
Werkt het apparaat niet goed? Dat valt onder de wettelijke garantieregeling. Wij helpen je dan met reparatie/vervanging.
- Als je er voor kiest de artikelen per post te retourneren, en er gaat iets mis in termen van kwijtraken of (extra) ontstane schade aan het artikel, is dat risico voor jou.
Wat kun je niet ruilen of retourneren?
Sommige producten kunnen niet retour gestuurd of geruild worden:
- Softwarepakketten waarvan de verzegeling is gebroken of verbroken of die zijn geïnstalleerd/geregistreerd
- Producten die speciaal voor je besteld zijn.
- Kabels op maat, op maat bestelde artikelen zoals covers of hoezen
- Alle schoonmaak vloeibare artikelen
- Artikelen die vanwege de hygiëne niet geruild kunnen worden (als deze producten geseald zijn en de seal is verbroken), zoals in-ear dopjes, of epileer apparaten waarvan de verpakking is geopend.
- Artikelen die geregistreerd zijn
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
klik hier voor het retour formulier wat u aan ons op dient te sturen voordat u de artikelen terug stuurt
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tmpost.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddelingvia het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Weergaven: 587