Ruilen en retour

retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Pakketten welke (on)voldoende gefrankeerd zijn kunnen wij helaas niet aannemen.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en ÔÇô indien redelijkerwijze mogelijk ÔÇô in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het retour formulier op deze pagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met TMpost, op deze pagina vindt u het retour formulier ook. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.ÔÇŁ

Stap voor stap:

1: Stuur ons een mail dat u iets retour wilt sturen, stuur ook het bestelnummer mee. U ontvangt van ons binnenkort een retour akkoord. let op: Om een artikel beneden 10,- terug te sturen liggen de verzend-kosten voor u zelf waarschijnlijk hoger dan de waarde van het product i.v.m. door uzelf te betalen porto verzendkosten.

Stuur een mail naar retour@tmpost.nl of gebruik het formulier;

    RETOUR ZENDING MAIL

    Indien u akkoord van ons terug ontvangt,
    dient u samen met de bon, en een Retour/herroeping formulier het artikel voldoende gefrankeerd terug te sturen
    Let op dat bestellingen gekocht onder de ca.10,- uiteindelijk meer kosten om retour te sturen ivm. bezorgkosten

    2: Download nu het retour formulier

    3: Stuur het artikel in de originele verpakking, inclusief het uitgeprinte formulier retour naar ons postadres: TMpost afd. retour Baarlelaan 17, 7906GB Hoogeveen. LET OP: u dient het pakket voldoende te frankeren, onvoldoende of niet gefrankeerd wordt niet aangenomen.

    Een product retourneer je compleet, in nieuwstaat en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

     Een product voldoet niet (volledig) aan de retourvoorwaarden als:

    • Het product niet compleet is zoals geleverd in de doos
    • De verpakking of het product onnodig beschadigd is
    • Het product meer gebruikt is dan nodig was om het te kunnen beoordelen (bekijken of proberen).

    Indien je meer hebt gedaan dan nodig was om het artikel te kunnen beoordelen zal Ozaflu een waardevermindering van het product bij je in rekening brengen en/of de kosten die nodig zijn om het product weer te kunnen verkopen.

    Werkt het apparaat niet goed? Dat valt onder de wettelijke garantieregeling. Wij helpen je dan met reparatie/vervanging.

    • Als je er voor kiest de artikelen per post te retourneren, en er gaat iets mis in termen van kwijtraken of (extra) ontstane schade aan het artikel, is dat risico voor jou.

    Wat kun je niet ruilen of retourneren?

    Sommige producten kunnen niet retour gestuurd of geruild worden:

    • Softwarepakketten waarvan de verzegeling is gebroken of verbroken of die zijn ge├»nstalleerd/geregistreerd
    • Producten die speciaal voor je besteld zijn of op maat zijn gekozen en onderdelen. Bijvoorbeeld een op maat bestelde grond-pen of vallen onder categorie onderdelen witgoed ect.
    • Kabels op maat, op maat bestelde artikelen zoals covers of hoezen
    • Alle schoonmaak, vloeibare artikelen
    • Artikelen die vanwege de hygi├źne niet geruild kunnen worden (als deze producten geseald zijn en de seal is verbroken), zoals in-ear dopjes, hoofdtelefoons, stijl- en krultangen, Soda stream cilinders, tandenborstels, scheer-, of epileer apparaten waarvan de verpakking is geopend.
    • Artikelen die geregistreerd zijn
    • Onderdelen voor stofzuiger, scheerapparaten, frituur en koffie machine onderdelen
    • Als al iets gebruikt is

    Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

    Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

    Garantie & Klachten

    Garantie

    Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

    Klachten

    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ tmpost.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

    Levertijd & verzendkosten

    Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen v├│├│r 15 uur worden gedaan, proberen wij de volgende dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. In de meeste gevallen bedraagt de levertijd 48 uur.

    De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

    ÔéČ 5,99 tot 6,95 voor bestellingen tot 2 kilo, daarboven gelden de normale TNT tarieven voor zware artikelen. Idem voor Belgie of Duitsland

    Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.